Seribu Makna Buatku

Friday, October 23, 2009

The Arrival (Intro)

Shirt colour: Black
mood: Busy
song: -
on my right: empty mug
on my left: door key


Assalamualaikum w.b.t..

Kali ni aku betul2 serius..menonton hampir kesemua 50 episod siri kajian ini yang dipanggil "The Arrival" betul2 membuka mata aku..aku sedar,sesuatu perlu dilaksanakan segera..

tapi..

minta maaf,aku kesuntukkan masa sekarang,bagi aku peluang utk belajar dulu..exam makin hampir..aku akan mula membuat pemerhatian yg lebih mendalam tentang isu ini..dan aku pasti akan berkongsi apa yang aku perolehi..sesuatu yang mungkin dapat mengubah hidup aku dan kamu sepenuhnya..maaf,bunyinya agak serius..tapi ya,ini memang serius!

bagi aku masa..

aku janji..satu persatu akan aku selidiki..

sekian...


0 orang ketuk pintu:

Tuan Rumah

TEXTAREA_ID