Seribu Makna Buatku

Monday, October 19, 2009

Tahu Nak Malu..Malu Nak Tahu

Shirt colour: Red
mood: lazy tahap dewa pemalas
song: Bukalah hatimu : Umbrella
on my right: handphone
on my left: kunci umah

Ok..kali ni aku taknak cakap kosong lagi..aku nak kembali serius..taklah serius sangat..tapii boleh tahanlah seriusnya..cuma serius aku tidaklah sampai timbul urat kepala.senak dada.ok cukup.

Tahu Nak Malu :

Perasaan segan nak mampos secara spontan dan tanpa dipaksa.Perasaan spt ini biasanya lahir apabila anda merasakan diri anda sangat sampah dan sarap dipandangan orang lain walaupun anda sbnrnya tidak dipandang oleh sapa2.


Pengalaman aku : Prnah waktu tgh pekse PMR..waktu tu aku igt lagi, paper PI(Pend Islam)..tgh syok jwb paper..tiba2 ada bunyi yg kuat gila "GEDEBUK!!" daripada belakang..jd, scara logiknya,ktorg sume toleh r blakang..rupe2nya,ckg ktorg *perempuan yg belum kahwin dan boleh dikatakan cun* dah terbungkang jatuh kebelakang siap kena hempap ngan kerusi lagi..yang paling lawak, member dia yg kt sebelah bkn nak terus tlg angkat dia, tp join ktorg skali gelak..hahaha..lawak gila babi..bayangkan muka dia cmane masa tu..dia dhla kulit putih,blushing habislah..aku rasa dia tgh duk borak apetah ngan member dia,sampai kerusi boleh trbalik..haha..kesian2..


Malu Nak Tahu :

Sikap malu2 kucing yang tidak bertempat..orang yg dalam situasi diatas mungkin bajet dirinya dah tahu sesuatu yg org lain baru nak tahu..ataupun beliau mmg mempunyai keyakinan yg sangat seciput kerana mungkin apa yang beliau nk tahu tu mngkin akan dianggap ketinggalan zaman ataupn kelihatan mcm soklan bodoh budak drjah 1.


Pengalaman aku : Haa..yang ni baru je trjadi kt slh sorg membe aku..nak g amik keta kt umah sorg membe ni..ingatkan tau jalan,lama gila aku n sorg lagi tunggu kt village*tmpt kediaman* rupe2nya baru tau yg dorg ni sesat..tula! awl2 xnak tanya rumah membe sorg ni kat mana..terus blah cmtu je..kan dah sesat..puaslah ktorg tunggu smpi bjanggut..

p/s : orang kata post aku semua panjang2..betulke??haha..aku kan suka membebel..

0 orang ketuk pintu:

Tuan Rumah

TEXTAREA_ID