Seribu Makna Buatku

Monday, October 5, 2009

Kata Ganda

Shirt colour: shirtless
mood: burpp~~
song:Run- Leona lewis
on my right: tisu
on my left: headphone

Kadang-kadang terfikir, mcamanalah kalau aku hidup tanpa mama..xnak!! Ya Allah,aku rela kau cabut nyawaku dulu..

Hampir-hampir aku terlupa yang xzam cuma tinggal 3minggu je lagi..blajo joe..blajor..

Seakan-akan aku tak percaya yg aku dpt perform kt BINTANG MALL..korg pernah ke??wakaka~~

Biasa-biasa aku akan ada idea nak membebel kat blog ni,tp idea dah makin ilang..bila xde kt dpan pc,rasa mcm byk je yg nak tulis,tp bile pc kt dpan mata,lesap.ilang.nothing!

Jarang-jarang aku dapat berjumpa dengan dia tp bila aku dekat dgn dia, aku rasa sedih.brsalah.dilema.dah2..pegila kau mat jiwang,aku skrg xde masa utk sume tu..

Sikit-sikit perasaan resah ni hilang bila teringatkan Dia..

Lama-lama pk, baru aku sdar yg aku banyaaaaaaaaaakkk sgt buat silap dgn orang..

Moga-moga nanti dapatlah aku tunaikan harapan semua org yang berharap pada aku..tapi....

Jangan-jangan dia yang curik mp3 aku!!...argh..tension ni..tension..tp xnak tduh sape2..

Harap-harap aku dapat jumpa balik dgn kwn2 lama yg dah trpisah..che mohd zafri,sahil amri..emm,rmi lagi..

Doa-doa korang sume hidup lagi *dtujukan buat mereka yg diatas*

Sambil-sambil menulis ni,best gak klu dengar mzik instrumental..hehe..jap ea..k,dah pasang..

Daa-daa-duum *beat lagu la..*

Bosan-bosan smlm,ajak aiman,zureen,hakam,miqdad,ajis,syafiq makan tghari kt umah..dorg tlg masak..sorry kpd yg tdk diajak..rmi yg xde masa tu..village sunyi sgtt..

Balik-balik cerita pasal rasuah..tangkap basah..lari dari rumah..jahil sgt dah ke manusia ni..??

Cuba-cuba nak kenal dgn sorg budak ni..tp segann..OMG joe..haha,lantakla..dia comel..xlawa..comel je..nak tegur takut..apekah??

Sangat-sangat sedih sbb xdpt join open house kat umah wani sbb trlibat dgn cultural day kat Bintang masa tu..bestnyer dgr dorg mkn2 kt sana..tp kat booth pun best gak..haha,mcm2 prkara yg spontan jadik..*akn dceritakan kemudian*

Susah-susah je jiha ajak makan supper td..aku xpernah suka bubur..tp bubur mlm td yg paling "umphh" prnah aku makan..thanks Jiha n Dila sbb rjin masak..lupe nak curik resipi td..hahaha,xleh blah~

ok-ok, ckuplah stakat ni..masa utk tidur..

bye-bye=)

jap-jap ada gambar sket..

diorang2 yg mnjayakan cultural day..thank u~~

Ye..saya bangga mnjadi anak melayu~~

tak tau kenapa gmbar ni perlu ada

I Malaysia!!

p/s : ada-ada je aku merepek tgh2 malam ni kan..dah2,g tdo!!

2 orang ketuk pintu:

=Waniduckie= said...

Awwwww its okay~

There's always next time =)

jumaat_asar said...

wahh..mksudnya ada secong open house ke wani??yahooo~~~
mekaseh=)

Tuan Rumah

TEXTAREA_ID