Seribu Makna Buatku

Wednesday, July 29, 2009

Budak kecik ni memang....

Shirt colour: blue
mood: good mood!
song: Cahaya iman-Aeman
on my right: cawan putih
on my left: wallet

Hari ni aku rasa nak post sesuatu yg comel.Sesuai dgn fitrah aku sbg manusia*gila ayat novel*.haha...aku rasa ada antara korg dh kenal ngan budak ni,tp aku xkira,aku nk kenalkan jugak beliau dgn korg lagi..hehe..

Sebenarnya,abg aku yg tibe2 tgh mlm2 buta send mms gmbar anak dia yg satu2nya ni..*kesian kash,byk kali terjaga dr tdo sbb dgr bunyi mms..klu korg tau cmane ringtone hp aku bile dpt msj,korg akn paham..*tp yg peliknye,aku xdgr langsung bunyi sms..sbb aku tdo mampos*dgn perasaan sedikit bangga yg xtau sbb pe..*

ok,ni dia gmbarnya...

Suka sgt dia stail rambut cam Chun Li ni..




Aku ajar pose ni..hahaha~~


ni kerja bapak dia..xsilap anak dia tgh nak makan coklat,bapak dia plak paksa ambik
gambar..terus melalak la bdk tu..

Bergambar dgn Uncle kesayangan dia..masa ni dia baru 8bulan..


Dia ni dah makin besar aku tgk dah makin ikut muka bapak dia a.k.a abg aku..manja dia xyah cita r,suma bdk kecik pun manja kan..klu nak tau,dia ni ssh sket nak bmanja ngan pompuan..dia suka laki2..hahah..serius..kalau kakak aku,a.k.a mkcik dia nak peluk2 dia,nak cium2 dia,dia xsuke..tp kalau ngn aku,n uncle2 dia yg lain,bkn main mnja lagi..haha..xtau la apa nak jadi ngan budak ni..pastu skgni dia dah pandai mntak ampun kat mak dia kalau buat slh..aku pnh tgk skali,masa tu mak dia marah dia sbb nakal..dia cakap.."ampun mak..ampun mak"sambil sepuluh jari tangan dia susun kat dahi..cam org nak angkat sembah sultan tu..haha..aku pun xtau mak dia or bapak dia yg ajar suma tu..skgni dia dh tau makanan yg best2 cam gula2 mak dia letak dlm fridge,pastu akulah jadik mangsa dia utk tlg ambikkan gula2 ke,air best2 ke kt dlm fridge..pandai pulak dia tarik tgn aku bwk g dapur tunjuk apa dia nak..haha.klu ngan mak dia,dia xbrani sbb mak dia xbagi dia mkn sweet slalu sgt..tula serba sedikit psl budak yg bernama Nuralia Nadhirah ni..nakal mmg nakal,manja mmg manja..klu dia xde,x cerialah family ktorg..Uncle sayanggg Yaya..!!muahhh!!


p/s : masa aku kecik2 dulu mcmtu gak..aku suka manja2 ngan aunty2 aku jer..(perempuan)..klu ngan uncle2 aku xsuke sgt manja2 ngan dorg sbb dorg suka buli aku dgn menarik seluar aku sehingga ke paras bwh lutut..berlari2 lah aku cari perlindungan pastu..semuanya aku igt lagi..tp zaman kanak2 mmg best..arghh,rindunyer...



2 orang ketuk pintu:

Azmir said...

haha. anak buah ko comel. ko x comel. haha =p

jumaat_asar said...

ala..dah besar mmgla xcomel dah..kalo masa kecik,tahap kecomelan aku xyah nak ckp r..hahah~~

Tuan Rumah

TEXTAREA_ID